Selkokielinen tieto Taksvärkkikeräyksestä

Me Taksvärkki ry:ssä haluamme, että kaikki lukijat voivat saada tietoa Taksvärkin verkkosivuilta. Teemme jatkuvasti töitä ja parannamme tekstien ja kuvien saavutettavuutta.

Taksvärkillä on uusi selkokielinen verkkosivu. Kerromme sivulla selkokielellä, mitä Taksvärkkikeräys tarkoittaa.

Tietoa Taksvärkistä

Taksvärkkikeräys on suunnattu suomalaisille kouluille. Voit osallistua Taksvärkkiin usealla tavalla.

Tänä lukuvuonna Taksvärkin tavoite on saada syrjintä loppumaan. Jokaista nuorta pitää kohdella samalla tavalla. On tärkeää, että nuoret saavat itse päättää, mitä he tekevät tulevaisuudessa.

Voit lukea Taksvärkin uudelta verkkosivulta selkokielellä:

  • Mitä Taksvärkkikeräys tarkoittaa
  • Miten osallistut Taksvärkkikeräykseen 
  • Miten Taksvärkki tukee nuoria Nepalissa

Tutustu Taksvärkkikeräykseen ja nepalilaisiin nuoriin, jotka muuttavat maailmaa paremmaksi!

Lue selkokielinen sivu: Taksvärkkikeräys selkokielellä.

Lue lisää selkokielestä Selkokeskuksen sivuilta.

Kuva: virallinen selkotunnus, jonka Selkokeskus on myöntänyt Taksvärkin uudelle Taksvärkkikeräys selkokielellä -sivulle